شناسهٔ خبر: 146466 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان خبر داد؛

واگذاری ۶۱۲ قطعه زمین رایگان به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در استان کرمان

کرمان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان از تخصیص و واگذاری ۶۱۲ قطعه زمین رایگان به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در استان طی مراسمی با حضور مسئولین و متقاضیان طرح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان کرمان ، رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان امروز دهم مهرماه در آیین واگذاری زمین به ۶۱۲ متقاضی طرح جوانی جمعیت دراستان که بصورت نمادین و باحضور مدیرکل دفتر فنی استانداری،فرماندار شهرستان بردسیر و بافت ،امام جمعه بافت و چترود ، شهرداران و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار کرد: تاکنون بیش از ۶هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که برای یک هزار و ۴۹۵ نفر پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: در همین راستا برای ۸۰۰ متقاضی در سطح استان زمین تامین شده و تا به امروز مراحل قرعه کشی و واگذاری۶۲۱ قطعه زمین طی مراسمات مختلف به متقاضیان واجد شرایط انجام شده است.

حافظی بیان کرد:امروز در این مراسم که تحت عنوان پویش پیامبر رحمت(ص) از اول لغایت هفدهم ربیع الاول در سراسر کشور برگزار می شود ۶۱۲ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در ۶ شهرستان استان کرمان اهدا و واگذار می شود.

وی ادامه داد: این ۶۱۲ قطعه زمین در شهرستانهای کرمان ، بافت ، انار ، رفسنجان ، بردسیر و بم به صورت رایگان تحویل متقاضیان می‌شود و صرفاً هزینه آماده سازی آن ها پس از دو سال تنفس و طی اقساط هشت ساله دریافت می‌شود.

به گفته وی از این ۶۱۲ قطعه، ۱۱۹ قطعه در شهرستان کرمان ، بم ۶۸ قطعه، بردسیر ۱۱۴ قطعه، بافت ۱۳۷ قطعه، رفسنجان ۱۷۴ قطعه قرار دارد.

وی تصریح کرد: تامین زمین برای سایر مشمولان این طرح در استان کرمان در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی واگذاری به آنان انجام شود.

در پایان آیین واگذاری نشست خبری با حضور رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ، ارشادی معاون مسکن و ساختمان و موسی زاده معاون ساخت و توسعه راه ها برگزار شد.