شناسهٔ خبر: 146476 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به مناسبت هفته وحدت

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان میلاد پیامبر اکرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت را به برادران و خواهران اهل تشیع و تسنن و مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، متن پیام تبریک عادل مصدقی به شرح زیر است:

ماه ربیع الاول یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.

فرهنگ وحدت و همدلی و برادری، زمینه‌ساز تقویت مسلمانان و اعتلا و سربلندی آنان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است و نامگذاری هفته وحدت اقدام مدبرانه و عالمانه‌ای بود که توسط حضرت امام خمینی(ره) برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انجام شد و امروز همه ما وظیفه داریم که در راستای هدف بزرگ حضرت امام (ره) تلاش و کوشش نماییم.

اینجانب سالروز ولادت مبشر عدالت و وحدت، رسول اکرم و اعظم حضرت محمد مصطفی(ص)، خلف صالحش امام ‌العارفین صادق آل محمد (ع) و همچنین فرا رسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان بویژه خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان عزت،‌سربلندی و رستگاری امت اسلامی را مسئلت دارم.