شناسهٔ خبر: 146486 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی برگزار می شود؛

آئین واگذاری زمین به ۱۳۰۱ متقاضی مشمول قانون جمعیت جوانی استان خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی از برگزاری آئین واگذاری زمین به ۱۳۰۱ خانواده مشمول قانون جمعیت جوانی در طرح پویش پیامبر رحمت در استان خراسان رضوی امروز سه شنبه یازدهم مهرماه همزمان با میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و مدیر کل دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن و در سالن همدم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت:همزمان با میلاد با سعادت پیامبر رحمت (ص) به ۱۳۰۱ خانواده مشمول قانون جوانی جمعیت در استان خراسان رضوی زمین واگذار می شود. 

 وی ادامه داد: تعداد قطعات زمین واگذاری شده ۹۸۹  قطعه خواهد بود که این قطعات در شهرهای فیروزه، تربت حیدریه، تربت جام، بجستان، درگز، سبزوار، گناباد، سفیدسنگ،جغتای، کاشمر، گرماب، کلات، مه ولات ساماندهی شده است. 

 داعی افزود: تعداد کل متقاضیان ثبت نام شده در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن  ۳۱۴۷۵ نفر که از این تعداد ۱۱۷۷۰ نفر در انتظار بررسی شرایط احراز و۱۰۵۱۹ نفر تأیید نهایی شده اند.

 گفتنی است تا به امروز در دو مرحله واگذاری به   ۲۵۱۱ خانواده زمین تخصیص شده است.

 مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: آئین واگذاری زمین به خانواده های مشمول قانون جمعیت جوانی (طرح پویش پیامبر رحمت) در استان خراسان رضوی امروز سه شنبه یازدهم برگزار می شود.