شناسهٔ خبر: 146513 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر از پایانه های مسافربری خوزستان طی ۶ ماه

جابه جایی مسافر معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در ۶ ماه نخست امسال جابجایی بیش از ۳ میلیون مسافر از پایانه های مسافربری استان به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: در ۶ ماه نخست ۱۴۰۲ جابجایی بیش از ۳ میلیون و ۳۰ هزار مسافر از پایانه های مسافربری استان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۹ درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه این میزان مسافر توسط ۳۷۴ هزار و ۲۷۵ سفر جابجا شده اند، افزود: میزان انجام سفر از پایانه های مسافربری استان نیز رشد ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه را نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: در مدت یاد شده بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار مسافر درون استانی و بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر درون استانی از پایانه های مسافربری استان جابجا شده اند.

غزیعلی یادآور شد: در ۶ ماهه نخست امسال ۲۷۴ هزار و ۹۵۴ بلیط اینترنتی به فروش رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد رشد داشت.