شناسهٔ خبر: 146525 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای برای درگذشت راهدار کهگیلویه و بویراحمدی

قدیمیان رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پی درگذشت علی اصغر قدیمیان راهدار استان کهگیلویه و بویراحمد، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پی درگذشت علی اصغر قدیمیان راهدار استان کهگیلویه و بویراحمد، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بدین شرح است: خبر درگذشت شهادت گونه مرحوم علی‌اصغر قدیمیان همکار راهدار تلاشگر استان کهگیلویه و بویراحمد که در حین خدمت و انجام عملیات راهداری دچار عارضه قلبی شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد، موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

بی‌شک فقدان آن مرحوم همچون دیگر راهداران عزیزی که در حین خدمت جان شیرین خود را تقدیم کردند، محسوس و خدماتش در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور محفوظ و یادش در خاطره‌ها ماندگار خواهد بود.

ضمن تسلیت به خانواده بزرگوار این همکار، تمامی همکاران و جامعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، از درگاه پروردگار منان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده و بازماندگان، صبر، بردباری و سلامتی مسئلت دارم.