شناسهٔ خبر: 146531 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱

احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان استاندار سمنان از تلاش‌های مجدانه و خدمات خالصانه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان به دلیل کسب امتیاز هزار( مدیر برتر) در شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ با اهدای لوح، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، سید محمدرضا هاشمی استاندار محترم سمنان با اهدای لوح تقدیر از تلاش های صورت گرفته احسان منصور کیایی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان به دلیل کسب امتیاز هزار( مدیر برتر) در شاخص های  اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ با اهدای لوح، تقدیر و تشکر کرد.

براساس این گزارش، در متن پیام تقدیر و قدردانی استاندار محترم سمنان خطاب به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان آمده است: 

حفظ کرامت، پاسخگویی مناسب و امکان دسترسی مستمر شهروندان به خدمات آن دستگاه اجرایی موجب شده تا از جهت، تلاش خالصانه و اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن دستگاه به دلیل کسب امتیاز ۱۰۰۰( مدیر برتر) در شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ تشکر و قدردانی گردد. توفیق روزافزونتان را همراه با سلامت و سعادت در ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.