شناسهٔ خبر: 146541 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

 برقراری نخستین پرواز مسافری از فرودگاه گناباد پس از ۳۰ سال

فرودگاه گناباد مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به تحقق وعده دولت سیزدهم به مردم جنوب خراسان گفت: همزمان با میلاد مبارک حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، با پیگیری‌های متعدد شرکت فرودگاه‌ها و مسئولان استانی و شهری، پس از ۳۰ سال پروازهای مسافری فرودگاه‌ شهدای گناباد برقرار شد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه گناباد رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به تحقق وعده دولت سیزدهم به مردم جنوب خراسان گفت: همزمان با میلاد مبارک حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، با پیگیری‌های متعدد شرکت فرودگاه‌ها و مسئولان استانی و شهری، پس از ۳۰ سال پروازهای مسافری فرودگاه‌ شهدای گناباد برقرار شد. 

نخجوانی گفت: در نخستین پرواز بعد از افتتاح رسمی فرودگاه گناباد هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی وارش با ظرفیت ۱۵۰ نفر در ساعت ۱۲:۱۷ دقیقه ظهر  سه‌شنبه ۱۱ مهرماه مسافران را از مقصد تهران به گناباد منتقل می‌کند و در ساعت ۱۳:۴۰ در فرودگاه این شهرستان به زمین می‌نشیند. 

فرودگاه شهدای گناباد، خردادماه امسال با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و جمعی دیگر از مسئولان لشکری و کشوری به‌صورت رسمی افتتاح شد.