شناسهٔ خبر: 146571 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

کاهش قیمت مسکن از مسیر خروج مصالح ساختمانی از بورس کالا می‌گذرد

باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس گفت: کاهش قیمت مسکن و افزایش ساخت، از مسیر "خروج مصالح ساختمانی از بورس کالا" می‌گذرد و این اقدام مورد حمایت مجلس است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت بازار مسکن و عوامل موثر بر کاهش قیمت این کالا ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی در این حوزه اظهار کرد: قیمت تمام شده مسکن تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله مصالح ساختمانی است‌.

وی یادآور شد: با اقدامات انجام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در دوره مهرداد بذرپاش، اتفاقات خوبی در عرصه مسکن روی داده است و شاهد افت قیمت مسکن در ماه‌های اخیر بودیم.

وی با بیان این‌که کاهش قیمت مصالح ساختمانی از جمله فولاد و سیمان برای کاهش قیمت مسکن ضروری است، افزود: خروج مصالح ساختمانی از بورس کالا در راستای کاهش یا واقعی‌سازی قیمت، اقدام درستی است و مجلس قطعاً از آن حمایت می‌کند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کاهش قیمت مسکن و تحقق وعده ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی قطعاً از مسیر "خروج مصالح ساختمانی از بورس کالا" می‌گذرد.

باقرزاده بیان کرد: برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در عرصه مسکن به همراه مدیریت جهادی و درایت وزیر و معاونان وی این نوید را می‌دهد که اتفاقات خوبی در حوزه مسکن رخ خواهد داد.