شناسهٔ خبر: 146597 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مراغه خبر داد؛

اجرای ۱۱ طرح راهداری در شهرستان مراغه

مراغه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مراغه گفت: ۱۱ طرح شامل احداث راه روستایی، آسفالت ریزی، شن ریزی و بهسازی و مسیرگشایی در این شهرستان در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ نادر شریفی  ؛ رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای مراغه گفت : پروژه روکش آسفالتی محور روستایی علمدار که با خودیاری اهالی و اعتبارات روستا های فاقد دهیاری در سال گذشته زیرسازی و آماده سازی شده بود در حال اجراست و عملیات آسفالت راه روستائی آغجه دیزج - ساروجه به طول ٩ کیلومتر آغاز شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات احداث راه روستایی قره کند موسوی به طول ۳.۵ کیلومتر افزود: پروژه تثبیت و بهسازی محور آغبلاغ علیا و سفلی نیز در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گفت: پروژه های شن ریزی و بهسازی محور روستایی گلچوان ، محور روستایی کوسه صفر و قسمتی از مسیر محور روستایی ممه شیر از محل اعتبارات فاقد دهیاری در این شهرستان هم اکنون اجرا می شود.

شریفی مسیرگشایی محور روستایی چاللو بادیانلو ، مسیرگشایی محور روستایی فتح اله بلاغی از محل اعتبارات فاقد دهیاری ، مسیرگشایی محور روستایی تازه کند نصیرپور ، مسیرگشایی محور چناغ بلاغ از محل اعتبارات فاقد دهیاری و مسیر گشایی محور روستایی آغجه دیزج -گنجی از محل اعتبارات فاقد دهیاری را از دیگر طرح های این اداره اعلام‌کرد که فعال هستند.