شناسهٔ خبر: 146609 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری البرز به مناسبت هفته نیروی انتظامی

زندی فر علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پیامی، آغاز هفته فراجا را به همه سبزجامگان خدوم نیروی انتظامی در استان تبریک گفت و از زحمات و ایثار آنها تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پیامی، آغاز هفته فراجا را به همه سبزجامگان خدوم نیروی انتظامی در استان تبریک گفت و از زحمات و ایثار آنها تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

هفته نیروی انتظامی، فرصت مناسبی برای تبیین نقش کلیدی امنیت در جامعه و قدرشناسی از زحمات کسانی است که در کسوت پرافتخار پلیس و با تلاش شبانه‌روزی و مجاهدت خستگی ناپذیر خود، زمینه را برای برقراری نظم، امنیت و آرامش مردم و صیانت از حریم ارزش‌های اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی فراهم می‌کنند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار، صلابت و مهربانی همواره و در همه حال در کنار مردم بوده و خالصانه در راه ایجاد امنیت و پاسداری از ارزش‌های میهن خدمت کرده و بعضاً پرسنل این نیرو در راه دفاع از حریم امن جامعه به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، قدردانی خود را از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مؤثر فرماندهی صدیق و کارکنان نیروی انتظامی استان البرز که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت استان را در زمینه پیشگیری و کاهش جرائم تامین می‌نمایند تقدیر و تشکر می‌کنم.

امیدوارم در پناه حضرت باریتعالی، تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با پیروی از رهنمودهای ارزشمند فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در پیشبرد اهداف  نظام و در برقراری نظم و امنیت سرافراز و پیروز باشند.