شناسهٔ خبر: 146672 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صدور پیام تبریک و قدردانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بزرگمردان ناجا

گلستان-ناجا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی؛ از بزرگ مردان جان بر کفی که با کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه، زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی می شوند، تجلیل و قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی با بیان فرموده ای از پیامبر اکرم(ص)که قدر دو نعمت صحت و امنیت مجهول است، در متن پیام خود آورده است:

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ، قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت، ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند.

ای رهروان راه عدالت،‌ای دلیرمردانی که بیداری و هوشیاری را با استقامت و ایمان پیوند می زنید وهمچون همیشه به پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب تداوم می بخشید و بنا به فرموده ، شاید ما آنگونه که باید قدرشناس شما نبوده‌ایم اما می‌بینیم که آسایش و امنیت جامعه متوجه شما سبزپوشانی است که جانتان به معنای واقعی در کف دستانتان پیداست. گام‌هایتان استوار و راهتان پر رهرو باد.