شناسهٔ خبر: 146717 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هم افزایی دستگاههای حاکمیتی عمرانی به منظور رفع موانع زیرساختی اجرای طرح‌های راهسازی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی همراه با مدیرعامل آب منطقه‌ای استان از طرح‌های راهسازی حیدرآباد_نقده و محمدیار- بناب بازدید کرده و بر رفع موانع مرتبط با جابه‌جایی خط انتقال آب در طرح‌های راهسازی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در بازدید از طرح‌های راهسازی حیدرآباد_نقده و محمدیار- بناب گفت: رفع موانع طرح‌های راهسازی در راستای اجرای هر چه سریعتر این طرح‌ها و بهره‌برداری از آنها با جدیت دنبال می‌شود و این امر نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی مربوطه است.

حمزه‌لو با اشاره به اینکه برخی مسائل و زیرساخت‌های مرتبط با شرکت‌های خدمات رسان اجرای طرح‌های راهسازی را به تعویق می‌اندازد، افزود: همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی مربوطه موجب تسهیل امور و اجرای سریع پروژه‌های راهسازی می‌شود و این مساله توسعه راه‌های ارتباطی استان را سرعت می‌بخشد.

وی بیان کرد: توسعه زیرساخت های ارتباطی در آذربایجان غربی به دلیل موقعیت جغرافیایی این استان بسیار حائز اهمیت بوده و زمینه سهولت تردد اهالی منطقه را نیز فراهم می‌کند.

حمزه‌لو تاکید ‌کرد: بهره‌گیری از مزیت‌های موقعیت جغرافیایی استان در عرصه حمل‌ونقل، یکی از اهداف توسعه اقتصاد پایدار تعریف شده که تلاش می‌شود با تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی این امر محقق شود.