شناسهٔ خبر: 146774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور خبر داد؛

اجرای عملیات زیر سازی و آسفالت محور روستایی نوبهار و دهنولگزی در شهرستان نیشابور

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیشابور از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت محور روستایی نوبهار و دهنولگزی با اعتبار بالغ بر ۳ میلیارد ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد. خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، مجید مفیدی فر رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیشابور گفت: محورهای روستای دهنو لگزی و نوبهار به طول یک کیلومتر و ۵۰۰ متر طی قراردادی که جهت اجرای زیرسازی، آسفالت گرم، خط کشی و نصب تابلو علائم با شرکت پیمانکار منعقد، هم اکنون آسفالتآن اجرا و به بهره برداری رسید. 

وی با اشاره به طول این محورها گفت: محور روستایی دهنو لگزی ۳۲۰ متر و محور روستایی نوبهار یکهزار و ۲۰۰ متر است که هر دو محور به صورت کامل اجرای آسفالت انجام شده و محور روستایی خایسک نیز در حال اجرا است. 

رییس اداره راهداری وحمل نقل جاه‌ای شهرستان نیشابور در پایان در خصوص آسفالت محورهای روستایی در دست اقدام گفت: در ادامه این عملیات  محورهای روستایی  مسک آباد، پاباز، حیدر آباد، ده حسینی، کلاته حسن آباد، بزق، عنبرکه، قاسمیه، برمهان، چارگوشلی، بار – بجنو، بقیع، فهنه، زیگ و دزق در دستور کار سه پیمانکار  اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی قرار دارد که  با تلاش راهداران بتوانیم هر چه سریعتر آسفالت محورهای یاد شده را به اتمام رسانده و گامی موثر درجهت تسهیل در تردد روستاییان عزیزمان  برداریم.