شناسهٔ خبر: 146885 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آسفالت ۶ کیلومتر از محور شیخ‌علیخان به غاریخی انجام شد

آسفالت رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون بیش از ۶ کیلومتر از کل محور شیخ‌علیخان به غاریخی به طول ۱۰.۵ کیلومتر مورد قرارداد بهسازی و روکش آسفالت قرار گرفته و پروژه تکمیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت کشور،( اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری)، علیرضا مالکی رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: محور شیخ‌علیخان به غاریخی به طول ۱۰.۵ کیلومتر یکی از محورهای مواصلاتی و گردشگری بین ۱۲ روستا در دهستان موگویی و بخشی از راه ارتباطی بیش از ۵ هزار نفر از ساکنان این روستاها است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: این اداره‌کل در راستای وظایف ذاتی خود، تسهیل در خدمات رسانی بهتر به مردم شریف این دهستان و تسهیل تردد گردشگران نسبت به انعقاد قرارداد بهسازی و روکش آسفالت بخشی از این محور اقدام کرده است.

وی ادامه داد: تا کنون بیش از ۶ کیلومتر از کل این محور مورد قرارداد بهسازی و روکش آسفالت قرار گرفته و پروژه تکمیل شده است.

مالکی بیان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط آب‌وهوایی در روزهای آتی تمامی طول محور موضوع قرارداد بهسازی و روکش آسفالت می‌شود که با تکمیل این عملیات علاوه بر جذب گردشگر، تسهیل در تردد، کاهش استهلاک خودرو شاهد تاثیر بسیاری در کاهش مصرف سوخت خودروها نیز خواهیم بود.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال است که بخشی از این مبلغ تامین و تخصیص یافته و امید است به همت مسئولان محترم استان جهت تسهیل اجرای پروژه باقی مانده اعتبار محور نیز تامین و تاخصیص یابد.