شناسهٔ خبر: 147010 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛

روابط عمومی با به‌کارگیری هنر، فضای اربعین را در فرودگاه‌ها متفاوت کرد

رضا کارگر مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از اقدامات مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور در عملیات اربعین که به‌صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: تلفیق هنر با مراسم آئینی اربعین و نمادسازی در مناسبت‌های آئینی سبب ماندگاری مراسم می‌شود که استفاده از خیمه و کتیبه در فرودگاه‌های کشور نمونه‌ای از این نمادسازی هنری آئینی بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا کارگر مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: باتوجه به شرایط حاکم بر جامعه و به‌روز شدن تفکرات عمومی، بحث ادغام هنر با موضوعات مختلف کشور همواره جزو تاکیدات مقام معظم ‌رهبری بوده و در همین راستا در عملیات اربعین ۱۴۰۲ شاهد تلفیق هنر با مراسم آیینی اربعین در فرودگاه‌های کشور بودیم.

 کارگر در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از اقدامات مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور در عملیات اربعین که به‌صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: تلفیق هنر با مراسم آئینی اربعین و نمادسازی در مناسبت‌های آئینی سبب ماندگاری مراسم می‌شود که استفاده از خیمه و کتیبه در فرودگاه‌های کشور نمونه‌ای از این نمادسازی هنری آئینی بود.

وی با بیان اینکه از یک ماه پیش از عملیات اربعین، جلسات ویژه این عملیات میان مسئولان روابط‌عمومی با ستاد آغاز شد، گفت: در طول این عملیات شاهد ایثار و خلاقیت روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور و زحمات آن‌ها در طول این مدت بودیم.

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به توصیه معاون وزیر و مدیرعامل این شرکت، خاطرنشان کرد: تعبیر کاپیتان نخجوانی از فرودگاه به "ورودی روضه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)"، روابط‌عمومی را برآن داشت تا به‌عنوان خادمان این دستگاه بزرگ نقش خود را در اربعینی کردن فضای فرودگاه‌ها و نیز قابل لمس بودن خدمات برای زائران به‌خوبی ایفا کند.

کارگر ضمن اشاره به آیه قرآنی فاذا فرغت فانصب، گفت: هیچ وقت حق سکون و ایستایی نداریم و پس از عملیات عظیم اربعین به‌سراغ برنامه‌ریزی برای عملیات‌های بعدی به‌خصوص عید نوروز خواهیم رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدامات و زحمات مسئولان روابط‌عمومی که در قالب فیلم مستند تدوین شده است، باید توسط این نیروها برای مدیران و کارکنان فرودگاه‌های کشور اکران شود تا نظاره‌گر شور و شعف زائران امام حسین(ع) در فرودگاه‌ها باشند.

 به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ در این مراسم مسئولان روابط عمومی فرودگاههای کشور به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.