شناسهٔ خبر: 147026 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه برای مشارکت انبوه سازان در نهضت ملی مسکن

آمادگی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه برای همکاری و مشارکت هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ انبوه‌سازی در طرح نهضت ملی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آمادگی این اداره‌کل برای همکاری و مشارکت هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ انبوه‌سازی در طرح نهضت ملی مسکن استان خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اظهار کرد: در راستای تسریع و کیفیت هرچه بهتر ساخت‌وسازها، این اداره‌کل آماده است با شرکت‌ها و هلدینگ‌های بزرگ انبوه‌سازی با متد و تکنولوژی‌های ویژه در طرح‌های نهضت ملی مسکن استان کرمانشاه مشارکت داشته باشد. 

وی افزود: شرکت‌های سازنده و شرکت‌هایی که می‌توانند توانایی خود را ارائه کنند، طرح‌ها و برنامه‌های خود را به صورت ویژه و جداگانه ارائه تا بتوانند با تکنولوژی‌های روز و نوین دنیا در راستای تولید مسکن و تحقق قانون جهش تولید فعالیت داشته باشند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: قصد داریم از ظرفیت‌ها و پتانسیل شرکت‌های بزرگ انبوه‌ساز در طرح نهضت ملی مسکن در کرمانشاه بهره‌مند شویم و از همه شرکت‌های انبوه‌ساز و هلدینگ‌های فعال که قصد دارند در این حوزه در استان کرمانشاه سرمایه‌گذاری کنند، استقبال و حمایت خواهیم کرد.