شناسهٔ خبر: 147048 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

۳۱۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی آسفالت شد

رسولزاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در ۶ ماه اول امسال ۳۱۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان آسفالت ریزی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ غلامرضا رسول زاده معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان برای آسفالت ریزی این ۳۱۰ کیلومتر، ۲۸۷ هزار و ۵۱۰ تن آسفالت استفاده شده و در کنار آن ۳۱۴ کیلومتر از راه‌های استان به روش اسکراب سیل جوان‌سازی شده است. 

وی با اشاره به اهمیت خط کشی جاده‌ها در تامین امنیت ترددها افزود: با رصد دائمی جاده‌ای استان، سه هزار و ۸۰۰ کیلومتر از این محورها که به خط کشی مجدد نیاز داشت خط کشی شد. 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: هر سال با همکاری دستگاه‌های مربوطه از جمله پلیس راه، نقاطی که حوادث زیادی در آن انجام می‌شود، به عنوان نقاط حادثه‌خیز شناسایی شده و با اقدامات فنی و زیرساختی، این نقاط برطرف می‌شود که نیمه اول امسال نیز ۳۷ نقطه T شکل و حادثه‌خیز با همت راهداران استان رفع شد. 

رسول زاده همچنین گفت: دو هزار و ۷۰۱ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی، یک هزار و ۵۲۰ کیلومتر شانه‌سازی راه‌ها و ۹ مورد ساخت یا تکمیل تقاطع غیر همسطح از دیگر دستاوردهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حوزه معاونت راهداری بوده است.