شناسهٔ خبر: 147055 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون مسافری راه‌آهن:

کیفت خدمات دهی در ایستگاه راه‌آهن خاوران- تبریز افزایش می‌یابد

میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از رایزنی با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور برای رفع نواقص موجود در ایستگاه خاوران- تبریز و افزایش کیفت خدمات دهی به مسافران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شورای اداری اداره کل راه‌آهن منطقه آذربایجان با حضور میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و محمدرضا قربانی مدیرکل راه‌آهن منطقه آذربایجان برگزار شد.

مدیرکل راه‌آهن منطقه آذربایجان در جلسه شورای اداری این اداره کل ضمن خیر مقدم به معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و اعضای حاضر گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های اداره کل ارایه کرد.

قربانی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از ایستگاه خاوران تبریز گفت: همکاران اداره کل راه‌آهن منطقه آذربایجان با تلاش‌های شبانه‌روزی سعی می‌کنند خدمات بهتری به مسافران این ایستگاه ارایه بدهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه‌آهن منطقه آذربایجان در ادامه جلسه شورای اداری موسوی ضمن قدردانی از فعالیت‌های مدیریت و کارکنان اداره کل راه‌آهن آذربایجان اظهار داشت: با رایزنی و مکاتبات با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در تلاشیم نواقص موجود در ایستگاه خاوران تبریز را برطرف نمایم تا کیفت خدمات دهی برای مسافران ایستگاه خاوران تبریز را بالا ببریم.