شناسهٔ خبر: 147089 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

صنوف حمل و نقل جاده ای ظرفیت بزرگ توسعه استان آذربایجان غربی هستند

ba1ec49b-1481-4bac-b3c1-5ccafe2816e0.jpg مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: صنوف حمل و نقل جاده ای ظرفیت بزرگ توسعه استان آذربایجان غربی هستند.

به گزارش روابط عمومی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در نشست صمیمی با صنوف حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه صنوف حمل و نقل جاده‌ای ظرفیت بزرگ توسعه استان آذربایجان غربی هستند، گفت: به مسائل و مشکلات حوزه حمل و نقل اشرافیت دارم و برای حل آن‌ها تلاش خواهم کرد. 

وی افزود: استان آذربایجان غربی با دارا بودن ۵ مرز زمینی به آسیا و اروپا و همچنین زیرساخت‌های حمل و نقلی داخلی، یکی از قطب‌های مهم حمل و نقل در کشور است و انجمن‌های حمل و نقل به عنوان بازوان اجرائی این شاخه عملکرد مناسبی در طول ادوار گذشته داشته اند. 

دست نشان خاطر نشان کرد: برای حل چالش‌های پیش روی فعالان حوزه حمل و نقل از جمله نوسازی ناوگان باید با تعامل و همکاری تنگاتنگ اقدام کنیم بطوریکه در روزهای آتی نیز با تفکیک کلیه حوزه‌های حمل و نقل مشکلات را احصا خواهیم کرد تا نسخه لازم برای تسهیل روند فعالیت در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان و کاهش موانع و مشکلات تدوین و عملیاتی گردد. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: جلسات مستمر و ماهانه با کلیه صنوف حمل و نقل جاده‌ای استان به تفکیک و بصورت تخصصی برگزار خواهد شد چراکه این ارتباط لازمه پویایی حمل و نقل و شتاب توسعه اقتصادی است. 

ایرج دست نشان گفت: مجموعه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان دو بال یک پرنده است که مکمل یکدیگرند و تعامل‌ها باید در راستای پیشبرد اهداف سازمان باشد و از کلیه فعالان این حوزه می‌خواهم تا همدلی، مودت و تعامل را حفظ کنند.