شناسهٔ خبر: 147091 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از ۱۲۶ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ خوزستان

سامانه 141 معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۱۲۶ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، لاله صاحبی بزاز معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار کرد: در ۶ ماه نخست امسال تعداد ۱۲۶ هزار و ۱۶۲ تماس با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برقرار شد. 

وی با بیان اینکه از این تعداد به بیش از ۱۱۶ هزار تماس تلفنی پاسخ داده شده است، افزود: با توجه به اینکه برخی اطلاعات مورد نیاز کاربران جاده‌ای از جمله آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد محورها و آخرین وضعیت محورهای دارای کارگاه فعال راهداری هر دو ساعت در سامانه ۱۴۱ استان بروزرسانی می‌شوند، تعدادی از تماس گیرندگان پاسخ سوالات خود را از طریق تلفن گویا دریافت می‌کنند. 

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان یادآور شد: شکایت‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری می‌شوند اما با توجه به نوع شکایت بازه پاسخگویی و رسیدگی به آن متفاوت است. 

صاحبی بزاز ادامه داد: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت را ه‌ها ضمن اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی، شرایط جوی، حوزه حمل و نقل، را ه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، مشکلات راه ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز ثبت کنند.