شناسهٔ خبر: 147093 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تاکید کرد؛

تقویت و توجه به نیروی انسانی به عنوان بازوی اصلی اجرا و توسعه سازمان 

843b7d8a-20e0-483d-b7f7-467af7a515b5.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در بازدید از قسمت های مختلف اداره کل و در دیدار چهره به چهره با کارکنان، تقویت و توجه به نیروی انسانی بعنوان بازوی اصلی اجرا و توسعه سازمان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: توجه به نیروی انسانی شامل حقوق و مزایا تا محل کار مناسب از نظر فیزیکی بسیار حائز اهمیت است و در این بین پرداخت معوقات، حق و حقوق نیروهای شرکتی باید بعنوان دغدغه اصلی برای همیشه به ثبات برسد .

وی افزود: نیروهای شرکتی راهداری به عنوان نیروهای خط شکن راهها درفصول ۴ گانه در صف اول قرار دارند و با توجه به آغاز فصل بارش کلیه واحدهای ذیربط را بسیج خواهیم کرد این عزیزان که به عنوان سرمایه های اصلی در مجموعه هستند در رفاه کامل خدمت کنند تا مردم استان هیچ مشکلی در زمینه راه ها نداشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت پرداخت حقوق و دستمزد کلیه همکاران با انواع استخدام در زمان یکسان اضافه کرد: اتحاد و همدلی شرط اصلی تعالی هر سازمان ‌و مجموعه ای است و باید آن را در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی جاری و ساری کنیم.