شناسهٔ خبر: 147101 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

راه‌اندازی سامانه پیامکی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن

مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از راه اندازی سامانه پیامکی یگان حفاظت این سازمان با شماره ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ برای گزارش مردمی از تعرض و یا تصرف اراضی دولتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام راه‌اندازی سامانه پیامکی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن گفت: راه اندازی این سامانه می‌تواند راهکار مناسبی برای کمک به دولت در جلوگیری از هرگونه تعرض به اراضی دولتی و زمین خواری در کشور باشد. 

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد: هموطنان درصورت مواجهه با موارد مشکوک تعرض و یا تصرف اراضی دولتی می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵،  این موارد را گزارش داده و همیار نیروهای یگان حفاظت و دولت در مبارزه با زمین خواری باشند و به آن سرعت بدهند. 

وی افزود: گزارش دهی مردمی این سامانه به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. بدین ترتیب، افراد می‌توانند در هر ساعت شبانه روز در صورت مشاهده موارد دست درازی و تجاوز به زمین‌های  دولتی و ملی با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ گزارشات خود را اعلام کنند. 

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن،‌ مالکی پیشگیری از تعرض به اراضی دولتی را مهمترین وظیفه یگان حفاظت دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری دو سویه مردم و یگان حفاظت بتوانیم دست زمین خواران  و سود جویان را از اراضی دولتی کوتاه کنیم.