شناسهٔ خبر: 147208 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تصویب الحاق اراضی ولیران، شلمبه و دشت ناصر جهت تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن استان تهران

شهبازی در کارگروه امور زیربنایی و توسعه استان تهران با الحاق اراضی ولیران، شلمبه و دشت ناصر در شهرهای دماوند و فیروزکوه جهت طرح نهضت ملی مسکن موافقت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، مجتبی شهبازی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: جلسه کمیسیون ماده ۵ با دستور کار بررسی پرونده‌های شهر صالحیه برگزار شد و جهت بررسی‌های بیشتر از دستور کار کمیسیون خارج شد.

وی در ادامه گفت: جلسه دوم نیز با حضور میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های عضو و شهرداری‌های مربوطه استان برگزار گردید که در این جلسه با الحاق ۸۰ هکتار اراضی ولیران و شمبله در محدوده شهر دماوند و همچنین الحاق ۱۴۲ هکتار از اراضی دشت ناصر به محدوده شهر فیروزکوه جهت تامین زمین نهضت ملی مسکن و متقاضیان مشمول قانون جوانی جمعیت موافقت شد.

شهبازی گفت: دستور کار بعدی جلسه کارگروه امور زیربنایی بررسی موارد حریم شهرهای اسلامشهر، باقرشهر، باغستان، رباط کریم، وحیدیه، جوادآباد، فردوسیه، ملارد، دماوند و لواسان بود که به صورت کامل موارد بررسی، تدقیق، نهایی و مصوب شد.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان همچنین از بررسی موارد مربوط به خارج از حریم شهرهای ری، ورامین، رباط کریم، پیشوا و فیروزکوه خبر داد.

گفتنی است از دیگر موارد جلسه پر کار امروز که ۶ ساعت به طول انجامید بررسی طرح هادی روستای زرد بند واقع در بخش رودبار قصران شمیرانات و طرح هادی دهک صفادشت ملارد بود.