شناسهٔ خبر: 147225 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به مناسبت هفته نیروی انتظامی

0 معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی با قدردانی از خدمتگزاران صدیق نیروی انتظامی هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رضا نخجوانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت. 

در این پیام آمده است:

"نظم، انضباط و امنیت، از جمله دستاوردهای بهره‌مندی از یک نیروی انتظامی قدرتمند، فرهیخته و مردمی است و اکنون با توجه به راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مدیریت صحیح در نیروی انتظامی و همچنین عملکرد شجاعانه و دلسوزانه پرسنل نیروی انتظامی، امنیت و نظم بالایی در کشورمان حکم فرماست.

مردم نیز هرگاه در سایه اقتدار نیروی انتظامی احساس امنیت می‌کنند، از داشتن چنین پشتوانه قدرتمندی به خویش می‌بالند.

خوشبختانه صنعت فرودگاهی ایران نیز همواره از حمایت و تعامل سازنده با نیروی انتظامی به ویژه پلیس فرودگاه‌های کشور برخوردار بوده است و در این راستا نیز برای حفظ و گسترش هرچه بیشتر این تعامل آمادگی دارد.

اینجانب هفته نیروی انتظامی را خدمت تمامی جان‌برکفان و خدمتگزاران صدیق در فراجا تبریک می‌گویم و از خداوند متعال موفقیت در تمامی امور را برای مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی خواستارم."