شناسهٔ خبر: 147232 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برپایی ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در فارس

اولین روز برپایی ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در استان فارس حسین مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی همزمان با سفر هیئت دولت به استان فارس به مدت سه روز برپا میشود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،(فارس)، حسین مذنب  مدیر کل بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: همزمان با سفر رئیس جمهور و هئیت دولت به استان فارس و شهر شیراز و با دستور مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری دستگاه های اجرایی کشور ، مدیران ارشد وزارتخانه خود را در مرکز استان  به مدت سه روز  با هدف پیگیری مسائل و مشکلات مردم مستقر کردند.

مذنب با اشار برنامه های وزارت راه و شهرسازی در سفر استان فارس ، اعلام کرد:وزارت راه و شهرسازی از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ مهر از ساعت ۸ تا ۱۸  نیروی های خود متشکل صد از مدیر ملی و استانی را در خدمت مردم عزیز استان قرار داده است.

 وی ادامه داد: مردم استان می توانند  با مراجعه به ستاد ارتباط مردمی نمایندگان وزارت راه شهر سازی در مکان از پیش تعیین شده طرح درخواست داشته باشند. 

مذنب بیان کرد: ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی متشکل از دستگاه های حوزه ستادی وزارتخانه و سازمان شرکت ها شامل سازمان ملی زمین و مسکن ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، شرکت ساخت توسعه ای زیربنای حمل و نقل کشور ، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ، شرکت عمران شهرهای جدید ایران ، معاونت مسکن، معاونت شهرسازی ، معاونت حقوقی ،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک مسکن با حضور مدیران ملی در خدمت مردم فارس برای حل مسائل و مشکلات هستند.

 مدیر کل بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه تمام مدیران حاضر در این ستاد با اختیار تام از دستگاه های خود حضور دارند، تاکید کرد: از مردم استان فارس تقاضا مند هستیم که با مراجعه به این ستاد مسائل و مشکلاتی که سالهای سال در دستگاهای وزارت و راه و شهرسازی بیان و بررسی لازم انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه  همکاران ما در وزارت راه و شهرسازی در این چند روز برای حل مشکلات مردم حضور دارند، اذعان داشت: برزگترین مسائل حتی با کوچکترین راه حل بایستی پیگیری و حل شود.

مذنب تصریح کرد: بیشترین مطالبه مردم تاکنون بحث نهضت ملی مسکن در خصوص تامین زمین  در شهر شیراز و برخی  شهرستان ها است .

وی با اشاره به اینکه  متقاضیانی که تایید نهایی شدند در انتظار تامین زمین هستند ، ابراز امیدواری کرد: مشکل تامین زمین در شهر شیراز و صدرا در اولویت قرار بگیرد و هرچه زودتر فرآیند ساخت مسکن شروع شود .

لازم به ذکر است ستاد ارتباط مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی از تاریخ چهارشنبه ۱۹  تا جمعه ۲۱  مهر ماه از ساعت ۸ الی ۱۸ در مکان بلوار پاسداران ، حسینیه عاشقان ثارالله در خدمت مردم شریف فارس است.َ