شناسهٔ خبر: 147235 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

جزییات محدودیت‌های ترافیکی ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه

محدودیت تردد مرکز مدیریت راههای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، محددیت‌های ترافیکی انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین اعم از سواری، موتور سیکلت و تریلر را در روزهای پایانی هفته اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، طبق اعلام مرکز مدیریت راه های این سازمان تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۹ مهر تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۲۲ مهر از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است که البته تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

این مرکز همچنین اعلام کرد: در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد بصورت یک‌طرفه خواهد بود.

بنا به گزارش مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۲۱ مهرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک‌طرفه خواهد بود.

بر اساس این گزارش در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه مورخ ۲۱ مهرماه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یک‌طرفه خواهد بود، همچنین در خصوص وسایل نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویا فاسدشدنی)، در محور کندوان تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

بر اساس این گزارش در محور هراز نیز تردد کلیه تریلر ها از محور هراز کماکان ممنوع خواهد بود.

شایان ذکر است تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۹ مهر و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۲۰ و ۲۱ از محور هراز ممنوع است.

مرکز مدیریت راه ها همچنین تاکید کرد اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.