شناسهٔ خبر: 147246 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان به خوبی جلو می رود

ایت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور جزو اولین ها است، گفت: باوجود حجم بالای کار در این طرح کارها به خوبی جلو می رود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، آیت الله علی خاتمی روز چهارشنبه در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در محل دفتر امام جمعه، از فعالیتها و اقدامات مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در خصوص اجرای خوب و با کیفیت طرح نهضت ملی مسکن قدر دانی کرد و گفت: مشکلات است ولی ایشان با تلاش شبانه روزی خود درصدد حل مشکلات و زود خانه دار کردن مردم هستند.

وی ابراز کرد: این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور جزو اولین ها است و از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان درخواست دارم نسبت به تولید سریع مسکن مردم اهتمام جدی داشته باشد چرا که ما خدمتگذار مردم هستیم و باید مردم در بخش مسکن مشکلی نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه طبق فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری شان ما خدمت به مردم است، گفت: باید خدمت به مردم حلاوت و شیرینی لازم را داشته باشد.

خاتمی ،با اشاره به اینکه باید صادقانه به مردم خدمت کرد تا مردم به نظام و انقلاب اعتماد خود را از دست ندهند،تصریح کرد: اعتماد مردم به نظام بالاترین سرمایه است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در استان زنجان پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان به خوبی جلو می رود مشکلات است و نارضایتی ها به تبع با توجه به حجم بالای کار وجود دارد ولی امیدوارم با رفع مشکلات شاهد زود خانه دار شدن مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در خصوص اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هم عملکرد خوبی دارد.

خاتمی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هم عملکرد خوبی طی چند سال گذشته داشته است، ابراز کرد: راهداری استان هم در بحث حمل و نقل فعالیت های قابل قبولی به خصوص در جابه جایی زائرین به اربعین داشت.