شناسهٔ خبر: 147249 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

سرعت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان بالاست

زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، با بیان اینکه سرعت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان عالی است، گفت: استان زنجان در خصوص هدف‌گذاری انجام شده در این طرح اقدامات خوبی انجام داده و در ارزیابی‌ها جزو رتبه‌های اول است.

محمدعلی زهره‌ای،در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(زنجان)، هدف از سفرهای استانی را دیدار با کارکنان و شنیدن دغدغه‌های پرسنل عنوان و اظهار کرد: برخی از مشکلات که استانی است باید در استان حل شود و مسائل کشوری نیز در وزارتخانه بررسی و پیگیری خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه مهم‌ترین هدف از سفرهای استانی، این است که پروژه‌هایی که در بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی در دستور کار و مصوبات بخش اجرایی دولت است، مورد رسیدگی قرار گیرد، تصریح کرد: این موضوعات به جد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، افزود: طبق گزارش‌های واصله، موضوع مسکن در استان به خوبی دنبال شده و اعتبارات خوبی نیز دیده شده است، به همین خاطر جای نگرانی نیست و هر جا که نیاز باشد، کمک می کنیم تا مشکلات در بخش نهضت ملی مسکن حل شود.

زهره ای ادامه داد: سرعت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان عالی است و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد، از طرفی وزیر راه و شهرسازی نگاه خاصی به این استان داشته و در سفری که به زنجان داشت، دستور پیگیری‌های لازم داده شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر کمک مالی برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن باشد، این استان به علت سرعت بالای انجام کار در اولویت است.