شناسهٔ خبر: 147250 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

۱۹ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان تخصیص پروژه شده است

مهندس اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه تعداد ۱۹ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان تخصیص پروژه شده است، گفت: از این تعداد ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر زنجان در دست ساخت است که پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی روز چهارشنبه در سفر یک روزه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به استان زنجان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، زنجان را جزو استانهای پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور اعلام کرد و افزود: تمام تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان اجرای سریع پروژه های مسکن ملی است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی اظهار کرد: تلاش می کنیم تا واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن خیلی سریع به دست متقاضیان برسد تا کمترین دغدغه را داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، ساخت مسکن را بسیار سخت عنوان کرد و گفت: باید با برنامه ریزی کارها جلو برود و در این خصوص برنامه ریزی و مدیریت لازم در دستور کار است.

اسماعیلی، با بیان اینکه ۲۷ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی در استان زنجان ساخته خواهد شد، افزود: از این تعداد ۱۹ هزار واحد مسکونی تخصیص پروژه شده که از این تعداد بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر زنجان در دست ساخت است که پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد دارند.

وی بیان داشت: قسمت اعظمی از پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان طی سال آینده به مرحله واگذاری می رسد و برای تحقق این مهم هم تلاش لازم را می کنیم.