شناسهٔ خبر: 147274 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع استانی وزارت راه و شهرسازی

نیروی انسانی مهمترین سرمایه برای هر کشور و دستگاه اجرایی است

محمدعلی زهر‌ه‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع استانی وزارت راه و شهرسازی،گفت: تلاش و همدلی در مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن به خوبی نمود یافته و در این راستا نیروی انسانی مهمترین سرمایه برای هر کشور و دستگاه اجرایی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،محمد علی زهره ای روز چهارشنبه در جلسه نشست با اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان زنجان در محل سالن جلسات این اداره کل،با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نهضت حمل و نقل از شعارهای مهم دولت سیزدهم است،گفت: در این راستا وزارت راه و شهرسازی نسبت به اجرای این دو طرح مهم با برنامه وارد عرصه شده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در وزارت راه و شهرسازی اقدامات خوبی برای تحقق این دو مقوله مهم انجام گرفته و در حال انجام است و اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان هم دراجرای طرح نهضت ملی مسکن توفیقات خوبی داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانی وزارت راه و شهرسازی،با بیان اینکه تلاش و همدلی در مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن به خوبی نمود یافته است،گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه برای هر کشور و دستگاه اجرایی است و باید از این ظرفیت طلایی به خوبی استفاده شود.

زهره ای با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی نیروی انسانی توانمند فراوانی دارد،تاکید کرد: این نیروها بسیار توانمند ومتخصص هستند و از نظر علمی جایگاه بسیار بالایی دارند و باید این نخبه های علمی به خوبی حمایت شوند و از امکانات رفاهی و معیشتی به خوبی بهره مند شوند.  

وی منابع انسانی را از شاخص های هم توسعه یاد کرد و افزود: باید به مقوله مهم نیروی انسانی توجه شود چرا که تحقق برنامه ها در گرو رضایتمندی نیروی انسانی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی،با بیان اینکه در پرداختی ها بین دستگاههای اجرایی نابرابری وجود دارد،افزود: باید عدالت در پرداختی ها مورد توجه قرار گیرد.

زهره ای با بیان اینکه جشنواره قدردانی از نیروی انسانی در وزارت متبوع ایجاد شده است،بیان داشت: برگزاری این جشنواره بهره وری را بالا می برد.

وی به ساماندهی اموال منقول و غیر منقول در وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد و ادامه داد: باید  این مهم مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی،با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی بیش از ۱۰۰ هزار نیروی متخصص در بخش های مختلف دارد،گفت: این تعداد نیروی انسانی برای این وزارت خانه سرمایه است.