شناسهٔ خبر: 147301 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان با رئیس پلیس راه استان

photo_2023-10-12_12-33-32.jpg بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با رئیس پلیس راه استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی احسان منصور کیایی در این نشست با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های سبز جامگان نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یاد و خاطره شهدای عرصه تأمین نظم و امنیت در کشور  بویژه استان سمنان ، گفت: هدف از این دیدار قدردانی از زحمات پرسنل خدوم پلیس راه به واسطه تلاش مجدانه برای برقراری ایمنی در محورهای استان است .

منصورکیایی با اشاره به تعامل نزدیک مجموعه مدیریتی با نیروی انتظامی و پلیس راه  استان گفت : انشا... با تعامل موجود و همکاری و همراهی تمامی دستگاههای اجرایی بتوانیم در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم شریف میهن موفق و سربلند باشیم .

سرهنگ بزرگی ریاست پلیس راه استان  نیز از حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان  و همکاران وی در قرارگاه پلیس راه استان تشکر و تاکید کرد: به منظور ارتقا خدمت رسانی به مردم و خصوصا کاربران جاده ای، باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس‌راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد.