شناسهٔ خبر: 147329 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دوره‌های آموزشی توانمندسازی مدیران پایه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی برگزار شد

جلسه روابط کار اراک معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران پایه به منظور توسعه توانمندی آنها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، هوتن حمیدیان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران پایه اظهار کرد: با توجه به ابلاغ مصوبات کلیات دوره‌های آموزشی و به منظور توسعه توانمندی مدیران پایه این دوره‌ها با عناوین روابط کار، انگیزش در کار و مبانی علم حقوق برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه روابط کار ویژه مدیران پایه و روسای ادارات تابعه شهرستان‌های استان مرکزی افزود: این دوره‌های آموزشی از روز شنبه هفته جاری و به مدت چهار روز با حضور روسای ادارات ستادی و مسئولین ادارات شهرستان‌ها برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی را ارتقای سطح آگاهی مدیران پایه عنوان کرد و افزود: دوره آموزشی فوق از مجموعه دوره‌های حین انتصاب کارکنان و مدیران است که با حضور مدیران پایه و میانی برگزار شد.

حمیدیان ادامه داد: این آموزش‌ها آمادگی مدیران پایه برای انتصاب در رده‌های بالاتر را فراهم کرده و باعث افزایش بهره‌وری و کارایی و ارتقای دانش فنی آن‌ها می‌شود.

وی همچنین انگیزه را به عنوان یکی از عوامل مؤثر در عملکرد کارکنان و مدیران عنوان کرد و افزود: در همین راستا جلسه آموزشی، انگیزش در کار ویژه مدیران میانی و پایه با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، خلاق و باانگیزه برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اضافه کرد: این دوره آموزشی نیز ۱۵ مهر ماه روز شنبه مهرماه جاری با حضور روسای ادارات تابعه شهرستان و اعضای ستادی اداره کل در سازمان مدریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد و عوامل ایجاد انگیزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حمیدیان همچنین با اشاره به برگزاری جلسه مبانی علم و حقوق خاطرنشان کرد: این جلسه نیز با هدف آشنایی فراگیران با حقوق فردی و اجتماعی، شناخت علم حقوق و ماهیت و کارکرد آن با سرفصل‌های تعاریف، مفاهیم و هدف علم حقوق، منابع و اقسام حقوق، مکاتب و نظریات علم حقوق و... برگزار شد.