شناسهٔ خبر: 147331 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد؛

دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با فرمانده نیروی انتظامی و رئیس پلیس راه استان

هفته نیروی انتظامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی و رئیس پلیس راه استان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بر تعامل بیشتر این سه مجموعه برای کاهش تصادفات و جانباختگان جاده‌ای و جلوگیری از فرار بار تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: با پیگیری‌های انجام شده، پلیس راه شهرستان اسفراین آماده بهره برداری است. 

وی افزود: با همکاری و تعامل بیشتر مجموعه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیروی انتظامی و پلیس راه از اضافه تناژ و فرار بار جلوگیری می‌کنیم. 

مشتری با بیان این که ساماندهی وانت بارها انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با کنترل و اقدامات لازم، شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای و جانباختگان ناشی از تصادفات باشیم. 

در این دیدارها، سردار مطهری زاده فرمانده نیروی انتظامی و سرهنگ اسپیدکار رئیس پلیس راه خراسان شمالی از اقدامات این اداره کل در خصوص پیگیری احداث پلیس راه، حضور مستمر و منظم گشت‌های راهداری در محورهای استان تقدیر و اظهار امیدواری کرد که با کنترل جاده ها، حوادث جاده‌ای کاهش یابد.