شناسهٔ خبر: 147343 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

بهره‌برداری از ‌۱۰۲۰۰ و آغاز ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی در ‌استان فارس

. در روز دوم سفر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به فارس، ۱۰ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح و عملیات اجرایی ۵۵ هزار واحد در این استان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ صبح امروز ۲۱ مهرماه در دومین روز از سفر رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان فارس ۱۰ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن تحویل متقاضیان شد. همچنین عملیات اجرایی ۵۵ هزار واحد در استان آغاز شد.

این تعداد واحد مسکونی شامل ۴۶۴ واحد نهضت ملی مسکن شهر، یک هزار و ۸۵۴ واحد خود مالکی، ۶۶۵ واحد بافت فرسوده بازآفرینی شهری و هفت هزار و ۲۱۷ واحد خانه های روستایی است.

همچنین عملیات آماده سازی ۲۸ سایت نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان در سطح یک هزار و ۲۷۸ هکتار آغاز شد و ۳۰ هزار قطعه زمین نیز به متقاضیان مسکن در استان واگذار گردید.

رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی از عملیات ساخت پروژه‌ای ۱۲۶۰ واحدی ماهور و ۲ هزار و ۴۸۶ واحدی فرهنگ در شهر جدید صدرای شیراز در قالب پروژه‌های نهضت ملی مسکن بازدید کردند

گفتنی است طی این سفر افتتاح آزادراه شیراز به استان اصفهان (ایزدخواست) به طول۲۱۲ کیلومتر و ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه، آغاز عملیات اجرایی ۱۹۶ پروژه راهداری انجام خواهد شد.