شناسهٔ خبر: 147447 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور :

دومین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسی ساختمان در زنجان برگزار شد

آزمون 2 رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: دومین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسی ساختمان در سال ۱۴۰۲ روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار شد.

احسان ذبیحیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، گفت: دومین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسی ساختمان در سال ۱۴۰۲ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه همزمان با سراسر کشور در زنجان هم برگزار شد. 

وی ابراز کرد: این آزمون در محل دانشگاه زنجان در دو نوبت صبح و بعد ازظهر برای ۱۶ صلاحیت مختلف در رشته های هفت گانه ساختمان برگزار شد.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: آزمون در شرایط مناسب و به طور منظم برگزار شد که  همکاری دانشگاه زنجان در این خصوص قابل تقدیر است.

ذبیحیان تاکید کرد: بیشترین شرکت کننده در این آزمون مربوط به صلاحیت نظارت در رشته های معماری و عمران بوده  و حدود ۷۰ درصد شرکت کنندگان در محل آزمون حضورداشتند. 
وی تصریح کرد: نتایج این آزمون از طریق وبسایت دفتر امور مقررات ساختمان به آدرس www.inbr.ir

 به اطلاع شرکت کنندگان می رسد. 

شایان ذکر است مهندس اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی،مدیرکل دفتر فنی استانداری،معاون مسکن و ساختمان اداره کل و رئیس سازمان نطام مهندسی ساختمان از محل برگزاری آزمون بازدید کردند.