شناسهٔ خبر: 147473 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمسار خبر داد؛

اجرای عملیات روکش آسفالت سرد در روستاهای حوزه شهرستان گرمسار

photo_2023-10-11_17-15-54.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمسار از اجرای عملیات روکش آسفالت سرد در محورهای روستایی سرآبرود و چهارقشلاق قاطول در حوزه شهرستان گرمسار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمید میراخورلی با بیان‌اینکه توجه به راه‌های روستایی زمینه ساز توسعه همه جانبه روستاهاست گفت: در راستای محرومیت‌زدایی که یکی از شعارهای اصلی دولت خدمتگزار  است، اجرای عملیات روکش آسفالت سرد در  محورهای روستایی سرآبرود و چهارقشلاق قاطول در طولی معادل یک و نیم کیلومتر انجام شد. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمسار به ضرورت راه‌های روستایی اشاره کرد و گفت: توسعه راه‌ها نقش اساسی در توسعه شهرستان و اشتغالزایی دارد و در این بخش آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

میراخورلی در ادامه راه‌های روستایی را عاملی برای رونق گردشگری و افزایش اشتغال خواند و افزود: با پیگیری‌های انجام شده بخش اعظمی از محورهای روستایی شهرستان از نعمت راه آسفالته برخوردار شده و انتظار می‌رود با پیگیریهای انجام شده سایر راههای باقیمانده در شهرستانهای تحت پوشش این اداره بهسازی و روکش آسفالت شود. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمسار در پایان توسعه راه‌های روستایی و جاده‌ای استان را نیازمند تامین اعتبارات دانست و خاطرنشان کرد: تقویت و توسعه ایمن‌سازی راه‌های استان و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.