شناسهٔ خبر: 147513 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای صورت گرفت؛

تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از تلاش راهداران در ایام اربعین حسینی (ع)

دیدار مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر با رئیس تبلیغات اسلامی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از تلاش های مجاهدانه کارکنان این اداره کل تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( بوشهر )؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از تلاش های مجاهدانه کارکنان این اداره کل تقدیر کرد.
حجت الاسلام محمد قادری با بیان اینکه به چشم خود زحمات مجدانه مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای را در ایام اربعین دیده و درک کردیم، گفت: این عزیزان حقیقتا هرساله خدمت به زوار اربعین را بهتر از سال پیش انجام داده و در زمینه جلب رضایت زائران به عنوان دستگاهی الگو مطرح می باشند.
وی ادامه داد: تردد جاده ای و رساندن مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین (ع) به مرز مهمترین بخش برگزاری کنگره جهانی اربعین است که به لطف الهی و همت والای مدیرکل، معاونان، نیروهای ستادی و عملیاتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تا رانندگان سخت کوش به خوبی و با کیفیت اجرایی شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر همچنین از اطلاع رسانی مستمر و لحظه ای اقدامات این اداره کل در ایام اربعین تقدیر و آن را در راستای جهاد تبیین دانست.
در پایان این دیدار، حجت الاسلام قادری نگین متبرک حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)و کتیبه منقش به تمثال رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به نمایندگی از همکاران اهدا کرد.