شناسهٔ خبر: 147535 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

وزش باد شدید در نوار شرقی کشور

وزش باد کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در جنوب کشور طی روزهای آینده در ارتفاعات جنوبی کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود و از فردا با نفوذ سامانه بارشی جدید در شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و دامنه و ارتفاعات زاگرس شاهد بارندگی هستیم.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  وضعیت جوی و آب و هوای امروز یکشنبه ۲۳ مهرماه را توضیح داد و گفت: امروز در برخی نقاط آذربایجان‌های غربی و شرقی،اردبیل،خراسان جنوبی بارش های پراکنده و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

گودرزی افزود: از فردا با نفوذ سامانه بارشی جدید در شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و دامنه و ارتفاعات زاگرس شاهد بارندگی هستیم.

به گفته گودرزی سه شنبه در استان‌های ساجلی دریای خزر، شمال شرق، شرق، شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: بارش‌ها تا روزهای پایانی هفته ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: در جنوب کشور طی روزهای آینده در ارتفاعات جنوبی کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: امروز در نوار شرقی کشور باد و گرد و خاک داریم.

تهران نیز امروز وزش باد دارد و از فردا شب باد شدید و رگبار و رعد و برق رخ می‌دهد.