شناسهٔ خبر: 147554 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان گیلان خبر داد؛

افزایش پرواز مسیر نجف و تهران از فرودگاه سردار جنگل رشت از ۲۴ مهرماه

میرحسینی رشت مدیرکل فرودگاه‌های استان گیلان با علام افزایش پروازهای مسیر رشت_تهران، از افزایش پرواز مسیر نجف از فرودگاه سردار جنگل رشت از دو پرواز رفت و برگشت به چهار پرواز خبر داد.

سید محسن میرحسینی مدیرکل فرودگاه‌های استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از افزایش پرواز مسیر نجف اشرف و تهران در روزهای دوشنبه از فرودگاه رشت خبر داد و گفت: با توجه به استقبال مسافرین، شرکت پویا که مدتهاست پنجشنبه هر هفته بصورت برنامه ای در این مسیر پرواز دارد اقدام به افزایش پرواز در روزهای دوشنبه نیز کرده است.

مدیرکل فرودگاه گیلان افزود: با این اقدام، پرواز مسیر نجف از فرودگاه سردار جنگل رشت از دو پرواز رفت و برگشت به چهار پرواز افزایش یافت.

میر حسینی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی پویا این افزایش پرواز را از ۲۴ مهر ماه و به مدت سه هفته متوالی اعلام کرده، تشریح کرد: در صورت استقبال هموطنان عزیز این شرکت پروازهای روز دوشنبه را نیز همچون پنجشنبه های هر هفته ادامه می‌دهد.

گفتنی است پیش از این عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی و معاون عملیات فرودگاهی، ضمن دیدار با کارکنان و برگزاری جلسه با مسئولین اداره کل فرودگاه استان گیلان، از دوایر عملیاتی و فرودگاهی بازدید کردند.