شناسهٔ خبر: 147556 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ۶۵ درصدی ساختمان انتقال خون بندر انزلی

گیلان- نشست مشترک مدیران راه وشهرسازی وانتقال خون استان سرپرست راه وشهرسازی گیلان در دیدار با مدیر کل انتقال خون استان از پیشرفت ۶۵ درصدی ساختمان انتقال خون شهرستان بندر انزلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، مدیرکل انتقال خون گیلان در نشستی با سرپرست راه وشهرسازی استان درخصوص مسائل مربوط به احداث و تکمیل ساختمان های انتقال خون بندر انزلی و مرکز جامع انتقال خون استان بحث و گفتگو کرد.

محمدرضا فلاحتگر سرپرست راه وشهرسازی گیلان در این جلسه با ارائه گزارشی، از پیشرفت ۶۵ درصدی ساختمان انتقال خون بندر انزلی خبر داد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۱۴ مترمربع با زیر بنای ۷۸۰ مترمربع بصورت سازه بتنی در ۳ طبقه در حال احداث است که دارای بخشهایی اداری، اتاق پزشک، بخش خونگیری ،کنترل کیفی فراورده های خونی و تهیه فراورده های خونی و بخش تاسیسات می باشد.

وی افزود: عملیات ساخت این پروژه از سال ۹۳ آغاز گردیده و در حال حاضر اسکلت،سربندی و پوشش سفت کاری آن به اتمام رسیده و در بخش زیربنایی تاسیسات شامل لوله کشی اب سرد و گرم، فاضلاب و لوله گذاری برق و اجرای سیم کشی و کابل گذاری داخل آن انجام شده و کفسازی و نازک کاری شامل سیمانکاری داخل و نما نیز در حال اجرا می باشد.
سرپرست راه وشهرسازی گیلان در پایان مرکز جامع انتقال خون در مسکن مهر رشت وساختمان انتقال خون بندر انزلی را دو پروژه مهم برای سهولت در تامین خون مورد نیاز بیماران برشمرد که توسط راه وشهرسازی گیلان در حال اجراست.