شناسهٔ خبر: 147558 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

ترافیک سنگین در آزادراه کرج – تهران 

تردد کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: در آزادراه کرج – تهران  محدوده پل کلاک، آزادراه ساوه – تهران حدفاصل نسیم شهر تا رضی آباد و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

رضا روشنی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به تشریح وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور پرداخت و گفت: تردد از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (رفت و برگشت) از ساعت ۶ الی ۱۶ ممنوع است.

روشنی افزود: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت روان است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور تشریح کرد: در آزادراه کرج – تهران  محدوده پل کلاک، آزادراه ساوه – تهران حدفاصل نسیم شهر تا رضی آباد و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

به گفته روشنی محور چالوس و بالعکس حدفاصل سیاه بیشه تا پل زنگوله از کیلومتر ۵۱ الی ۶۹ ، به علت عملیات کارگاه جاده‌ای از مورخ ۲۳ مهر لغایت ۲۴ آبان از ساعت ۶ الی ۱۶ طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، محور فوق در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و سوادکوه انجام می‌َشود.