شناسهٔ خبر: 147563 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تعمیر و راه‌اندازی ۱۲ دستگاه ماشین آلات راهداری شهرستان الیگودرز

تعمیرات ماشین آلات رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان الیگودرز گفت: ۱۲ دستگاه ماشین آلات راهداری این شهرستان طی سه ماه اخیر تعمیر و راه اندازی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، حکیم بشارتی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان الیگودرز اظهار کرد: بازسازی ماشین‌آلات راهداری و حفظ توان آن‌ها به عنوان یک سرمایه ملی بر آمادگی تجهیزات راهداری در فصول سال یک امر ضروری است در این راستا با پیگیری‌های انجام شده، ۱۲ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری این شهرستان طی سه ماه اخیر  تعمیر و راه اندازی شده است. 

وی به ماشین آلات تعمیر شده اشاره کرد و افزود: دو دستگاه لودر w۹۰  در بزنوید و شول آباد (تعمیر توربین و سیستم انتقال حرکت، ترمزها و چرخ ها)؛   گریدر ۶۶۱ (تعمیر سیستم دیفرانسیل و تاندون ها)، بلدوزر ۸۵ (تعمیر موتور و راه اندازی)، راه اندازی قیرپاش ۵تن و تعمیرات موتوری و سیستم قیرپاشی، تعمیر موتور غلطک چرخ لاستیکی ویبره و تعمیر گیربکس کمپرسی مایلر از جمله این تعمیرات است. 

بشارتی اضافه کرد: دو غلطک پنوماتیک آسفالت و غلطک فلزی (اتو) آسفالت بعد از گذشت ۲۰ سال راه اندازی و آماده به کار شدند. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان الیگودرز بیان کرد: تعمیرات موتوری و سیستم هیدرولیک و پنوماتیک و سیستم ترمز یک دستگاه برف روبی اسقاطی و تعمیر موتور تریلر کمر کش در حال آماده‌سازی و اقدام هستند.