شناسهٔ خبر: 147574 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ایمن سازی ۲۰ مورد دماغه تقاطع‌ها و دوربرگردان‌ها در راه‌های مواصلاتی شهرستان نیشابور

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور از اجرای عملیات ایمن سازی ۲۰ مورد دماغه تقاطع ها و دوربرگردان ها با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی، مجید مفیدی فر رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور در خصوص ایمن سازی تقاطع ها گفت: ایمن سازی و میدان دید تقاطع ها و دوربرگردانها نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی کاربران راه به خصوص در شب‌ها که روشنایی کم دارد در همین راستا ایمن سازی تقاطع ها و دوربرگردانها در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: عملیات ایمن سازی با نصب بشکه ترافیکی و باتومی و همچنین نصب چشم گربه ای در ۲۰ مورد دماغه تقاطع ها و دوربرگردان ها و تقاطع ها در بزرگراه نیشابور - مشهد و نیشابور - سبزوار با اعتبار بالغ بر ۲۰۰میلیون تومان اجرا و به بهره برداری رسید.

مفیدی فر در پایان گفت: از اول سال تاکنون سه قرارداد جهت  آشکارسازی و ایمن سازی تقاطع ها و دوربرگردان ها در زمینه نصب نیم نیوجرسی، خط کشی کامل، نصب بشکه ترافیکی، باتومی و چشم گربه ای از طرف اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی با پیمانکار مطابق در خواست اداره راهداری نیشابور منعقد و اجرا  شده است.