شناسهٔ خبر: 147588 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه هم افزایی با محوریت موضوعات مرتبط با جوانی جمعیت برگزار شد 

اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي جلسه هماهنگی با روسای ادارات راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در خصوص انعقاد قراردادهای متقاضیان جوانی جمعیت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)؛ در این جلسه وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت موضوع جوانی جمعیت و اثر بخشی آن بر جامعه، حل مشکلات و بهره مندی متقاضیان از این طرح را وظیفه تک تک حاضران در جلسه دانست و ضمن تاکید بر تسریع بیشتر جهت پالایش متقاضیان بر استعلام از شبکه های بهداشت شهرستانی بر اساس مصوبه شورای مسکن استان تاکید کرد.

گفتنی است در این جلسه که با حضور معاونت های املاک و شهرسازی، مسکن و ساختمان و اداره درآمد برگزار گردید به صورت تک به تک به بررسی مشکلات هر شهرستان در زمینه های طرح و آماده سازی و سندهای تفکیکی و ...پرداخته شد.

مولوی مسئول جوانی جمعیت اداره کل نیز در این جلسه ضمن تشکر از مدیر کل در راستای حمایت همه جانبه از این طرح از تلاش های روسای شهرستانی در دو مرحله واگذاری قبل به متقاضیان قدردانی و به سوالات و ابهامات روسای ادارت در جهت چگونگی پالایش، انعقاد قرارداد و تاکید بر تسریع در امور تاکید کرد.