شناسهٔ خبر: 147611 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

رقابت یک هزار و ۷۵۳ داوطلب در چهارمحال و بختیاری برای ورود به حرفه مهندسان

آزمون ورود به حرفه مهندسان مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در چهارمحال و بختیاری، گفت: در این آزمون یک هزار و ۷۵۳ داوطلب شامل یک هزار و ۴۴۳ مرد و ۳۱۰ زن با یکدیگر رقابت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: این آزمون در روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه در سه نوبت برگزار شد و در مجموع یک هزار و ۷۵۳ نفر در آن شرکت کردند که از این تعداد یک هزار و ۴۴۳ نفر مرد و ۳۱۰ نفر زن بودند.

وی افزود: در روز ۲۰ مهرماه در نوبت صبح ۷۱۴ داوطلب شامل ۵۶۷ مرد و ۱۴۷ زن در رشته‌های شهرسازی، ترافیک، معماری_نظارت، عمران_نظارت و نقشه‌برداری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۷۷۶ نفر از داوطلبان آزمون مهندسان حرفه‌ای شامل ۶۴۱ مرد و ۱۳۵ زن نیز در نوبت عصر روز ۲۰ مهرماه در رشته‌های تأسیسات مکانیکی_نظارت، تأسیسات برقی_نظارت، معماری_اجرا، عمران_اجرا، تأسیسات مکانیکی_اجرا و تأسیسات برقی_ اجرا، شرکت کردند.

مقصودی با بیان اینکه ۲۶۳ نفر از داوطلبان آزمون مهندسان حرفه‌ای در نوبت صبح روز ۲۱ مهرماه با یکدیگر رقابت کردند، عنوان کرد: تعداد این داوطلبان درمجموع ۲۶۳ نفر بود که از این تعداد ۲۳۵ نفر مرد و ۲۸ نفر زن بودند و در رشته‌های ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی، تأسیسات مکانیکی_اجرا، تأسیسات برقی_طراحی و عمران_محاسبات به رقابت پرداختند.