شناسهٔ خبر: 147641 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خبر داد:

خط کشی ۱۴۰ کیلومتر از راههای شهرستان مریوان

کردستان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای شهرستان مریوان گفت: در شش ماهه اول امسال خط کشی ۱۴۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) دیاری استواری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای شهرستان مریوان با اشاره به اقدامات انجام شده در شش ماهه اول سالجاری در شهرستان مریوان اظهار داشت: در این مدت ۵ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان آسفالت و ۱۵ کیلومتر نیز لکه گیری شد.

وی از تسطیح و رگلاژ راه ۴۰ روستای این شهرستان در شش ماهه اول امسال خبر داد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ ای شهرستان مریوان شاخص بهره‌مندی این شهرستان از راه آسفالته روستایی را ۳۸ درصد اعلام کرد و افزود: این شاخص در سطح استان ۶۷ درصد است.

استواری به اقدامات ایام اربعین اشاره کرد و گفت: ایجاد ۹ پارکینگ با ظرفیت ۱۲ هزار خودرو، احداث ۱۰ کیلومتر جاده برای دسترسی به ۵ سایت مخابراتی، احداث محل استقرار بیمارستان صحرایی و مقر سیار صدا و سیما از جمله اقدامات انجام شده در ایام اربعین ۱۴۰۲ بود.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ ای شهرستان مریوان با اشاره به نزدیکی به ایام سرد سال و لزوم آمادگی برای بارش ها، خاطر نشان کرد: آماده سازی ناوگان راهداری و تعمیر و تجهیز دو راهدارخانه این شهرستان در دستور کار است.