شناسهٔ خبر: 147671 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۶ ماه نخست ۱۴۰۲ ثبت شد:

برگزاری بیش از ۳۴ هزار نفر- ساعت دوره آموزشی برای کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان

دوره آموزشی معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری ۳۴۸۵۹ نفر- ساعت دوره آموزشی برای کارکنان این اداره کل برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، زینب اورکی معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان  اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی سازمان در راستای برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی، در ۶ ماه نخست امسال ۱۳۲ ساعت دوره آموزشی به صورت مجازی و ۵۱ ساعت دوره بصورت حضوری توسط این اداره کل برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره ها برای ۲۱۳۴ نفر برگزار شده اند، افزود: دوره های توجیهی بدو خدمت کارکنان، امر به معروف و نهی از منکر، پرسش ها و پاسخ های اعتقادی، تربیت اسلامی با تکیه بر قرآن و احادیث و حکومت مهدوی و وظایف منتظران از جمله دوره های  آموزشی عمومی  و سیستم های مدیریت روسازی و نگهداری راه و آیین نامه حمل کالای خطرناک از عناوین دوره های آموزشی تخصصی برگزار شده برای کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در بازه زمانی یاد شده هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان یادآور شد: این دوره ها برای ۵۷  نفر از مدیران و ۴۴۸ نفر از کارکنان برگزار شد.