شناسهٔ خبر: 147716 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای عملیات خط کشی در محورهای استان سمنان

images (1).jpg رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از انجام ۸۵۰ کیلومتر خط کشی در محورهای استان طی شش ماهه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ابوالفضل نظری گفت: اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در زمان مه گیر بودن مناطق کوهستانی در شب با دید محدود ، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح ۸۵۰ کیلومتر از محورهای این استان طی شش ماهه نخست سالجاری انجام داد.

وی با توجه به امحاء بخشهایی از خطوط جاده ای و همچنین بهسازی و روکش آسفالت محورهای جاده ای استان اظهار کرد: عملیات خط کشی در قالب خطوط سرد وگرم و همچنین نقوش درسایر محورهای شهرستانهای استان در حال اجراست.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل اجرای نقوش را در راستای انتقال مفاهیم اطلاعاتی به رانندگان مهم ارزیابی کرد و گفت: بمنظور  جلوگیری از حوادث جاده ای ۱۵۷ متر مربع از محورهای استان به علائم افقی و خط نوشته تجهیز شده و تکمیل این تجهیزات به نحو مناسب و با توجه امکانات به روز در محورهای جاده ای استان به اجرا گذاشته می شود.

نظری در پایان گفت: از هم استانی های عزیز تقاضا می شود با توجه به حضور تیم های اجرایی در محور های مواصلاتی، با مشاهده عملیات جاده ای از سرعت خود بکاهند و با عوامل راهداری همکاری موثر داشته باشند.