شناسهٔ خبر: 147727 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

برگزاری کارگاه آموزشی مشترک پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور و مرکز مطالعات آب و کشاورزی اتاق بازرگانی ایران

ع اولین کارگاه آموزشی مشترک پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور و مرکز مطالعات آب و کشاورزی اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، اولین کارگاه آموزشی مشترک پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور و مرکز مطالعات آب و کشاورزی اتاق بازرگانی ایران با حضور کارشناسان این مرکز از سراسر کشور در تهران برگزار شد.

در این نشست مهدی رهنما "رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور"، عباس کشاورز "معاون پژوهش مرکز مطالعات آب و کشاورزی اتاق بازرگانی ایران"، ابراهیم فتاحی "معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور"، ابراهیم اسعدی اسکویی "رئیس پژوهشکده اقلیم شناسی و تغییر اقلیم"، مجید حبیبی نوخندان "عضو هیات علمی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" و ساویز صحت کاشانی "عضو هیات علمی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" در خصوص موضوعات مشترک در پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به ارائه سخنرانی پرداختند. 

از موضوعات مهم مطرح شده در این کارگاه می توان به تغییر اقلیم و ابعاد آن، فناورهای نوین در هواشناسی، مخاطرات آب و هوایی و خدمات هواشناسی کشاورزی اشاره کرد.

شایان ذکر است، در پایان این کارگاه آموزشی که به صورت یک روزه برگزار شد، میهمانان و کارشناسان مرکز مطالعات آب و کشاورزی اتاق بازرگانی ایران از بخش های مختلف و دستاوردهای پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور بازدید بعمل آوردند.