شناسهٔ خبر: 147780 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

ممنوعیت تردد از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال از ساعت ۶ الی ۱۶

انسداد محور کرج- قزلحصار کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوعیت تردد از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال از ساعت ۶ الی ۱۶ خبر داد.

 امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وضعیت ترافیکی جاده‌ها راتوضیح داد و گفت: تردد همه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال از ساعت ۶ الی ۱۶ ممنوع است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) خبر داد و گفت: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

به گفته معصومی در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس و ر آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا گلدشت ترافیک سنگی گزارش شده است.

وی محور شهریار – تهران رادارای ترافیک سنگین در برخی از مقاطع دانست و افزود: برخی از محورهای استان سمنان دارای بارش باران است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام وزش باد وگردوخاک در برخی از محورهای استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان یادآور شد: در استان مازندران، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده تونل مشاء به علت وجود گل و لای تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین از محور پلور - امامزاده هاشم انجام می‌شود.

معصومی گفت: محور چالوس و بالعکس (حدفاصل سیاه بیشه تا پل زنگوله) از کیلومتر ۵۱ الی ۶۹ ، به علت عملیات کارگاه جاده‌ای از مورخ ۲۳ مهر لغایت ۲۴ آبان از ساعت ۶ الی ۱۶ (روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه) در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و سوادکوه انجام می‌شود.